17.3.13

Laskettelua,syömistä ja kotimatka !

Hei, Tänään heräsin ihan aamupäivällä, söin, kävin suihkussa, laitoin laskettelukamat päälle ja silleen.

Sen jälkeen lähin rinteeseen, siellä sitten laskin muutaman mäen, jonka jälkeen takaisin hallille ja vaatteitten vaihto, pakkaminen ja koirien kaa pihalla.


Diego Armando © minä!

© minä!


Onni © minä!

mie & Diego © iskä


© minä!


mie & Onni © iskä


© minä!

Sitten mentiin äitin kaverille syömään ja siel sit syötii, moikattii kissoja, oltii jollai ihme patjalla ja kirjoitettiin vieraskirjaan ja sitten lähettiin ajamaan kotia kohti!

 Jonkin aikaa ajettuamme meiksit kävi ostaa juomaa & pusuja ja sitten jatkettiin matkaa. 

Nyt meillä on enää n.30min matkaa jälellä ja kotiintuloaika on navigaattorin mukaan 21:40... Ei sitten tänään luvassa mitään sen ihmeempää... pitäis kyllä jossain vaiheessa keretä sitä YH:takin lukemaan... Mut no joo ei tässä taaskaan muuta, kuvia tulee kohan pääsen koneelle ja MUISTAKAAS LAITTAA KYSYMYKSIÄ! (;

HEIPPA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uskaltakaa kommentoida emmie purematta niele! (;

Tekijänoikeuslain mukaan täältä EI saa kopioida mitään! Kiitos :3